In 2007 ging ik voor TMG (Telegraaf Media Groep) werken (via mijn The Box collega Peggy Gemerts) om een interactieve test te ontwikkelen: Eet jij kleurrijk? Een initiatief van Unilever (Knorr). Binnen deze test zou de bezoeker erachter komen welke kleur groente het beste bij hem of haar zou passen.
Onder leiding van Niels Vrijhoeven, was ik de (technische) project manager van het project. Ons team bestond uit 2 programmeurs, een groepje grafisch voorgevers. We zouden de tests in Flash gaan ontwikkelen. Ik zorgde dat iedereen op tijd zijn deel zou aanleveren en knoopte vervolgens alle onderdelen aan elkaar tot een applicatie. Hard werken, maar uiteindelijk met een mooi resultaat.
Daarna werd dezelfde technologie ook ingezet voor Franse Wijnen. Binnen deze test zou je erachter komen welke wijn het beste bij je past.
Jouw plan, mijn idee en visuele uitwerking. Lupker voor creatieve concepten en uitwerkingen.
Ik beheer, update en optimaliseer websites met of zonder (Wordpress) CMS
Lupker Creative Services is onder 34198377 geregistreerd bij de Kamer van Koophandel.